به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

امام رضا


به قدری غافلگیرانه منو با یک پیامک طلبید که باورم هنوز هم نمیشه

فکر کردم شوخیه اما یکی از جدی ترین اس ام اس های همسری بود 

نمیتونم توصیف کنم چطوری برگشتم شهر محل سکونت

و چطوری چمدون بستم 


مشهدم رفقا ، نمیدونم با اجابت کدوم دعای خیر که بدرقه ی راهم بوده ، امام رضا خودش دعوتم کرد 

باب الجواد شده قرار ورود و خروجم :)

توی معبد تمام دلبستگی هام ، کنار ضریح بزرگترین پشتیبان زندگیم بیادتونم و دعا گو 


دوستتون دارم :)

نظرات 7 + ارسال نظر
سیده مهسا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 02:45

باورم نمی شه دوباره پیدات کردم مهساااا.نمی دونم من رو یادت می یاد یا نه .تقریلا اواخر فروردین گم کردم وبلاگت رو .یادمه آخربن پستی که ازت خوندم نوشته بودی رفتی باشگاه ثبت نام کردی .خیییلی ناراحت شده بودم که دیگه آدرس وبلاگت رو ندارم .چند روز پیش که تو فکرت بودم از طریق گوگل پیدات کردم .درکمال ناباوری.
و دیگه اینکه منم ازدواج کردم و متاهل شدم.البتهنامزدیم فروردین لود.عروسیم هم مرداد

مگه میشه یادم بره ...خوشبخت بشی مهسا چقدر خوشحال شدم حالا این شازده خوشبخت کی هستن ؟؟

طاهره جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 21:46

اینستاگرام داری؟
یا از همین برنامه های اجتماعی ِ فتنه

اینستا نه
ولی تلگرام ارههه

طاهره جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 01:49

ولی من دوسِت ندارم ازتم بدم میاد
خییییییییییلی کم پیدایی مهسا

دلت میاد طاهره ؟
آره خیلی ، خودمم نمیدونم چطوری روزهام میگذره

ترنم چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 23:37

فقط همینو میگم: التماس دعا

بیادت بودما

یاسمن ج چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 22:47

سلام عزیزم
ان شاا.. با دل خوش و شیرنیه گذران لحظات

با تمام سلولات برای من و اهداف و حالم و روحم و زندگیم دعا کن.

سلام منو بهش برسون
بگو دیونه وار دلم برای دیدن تنگه

سلام عزیزم تا دقیقه نود که اونجا بودم حرفهات رو بهش گفتم انشاالله قسمت خودت بشه

هاله دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:26

مهسا التماس دعا
خیلی
برای همه دعا کن
منم در کنارشون
زیارتت به ملکوتی ترین نحو ممکن قبول :)

دعا کردم خیلییییییی

مرسده دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 07:16

لطفا برأی من هم خیلی زیاد دعا کن ... مرسی مهسا جون ...

عزیزم بیادت بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.