به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

عبور ،،،

سلام ....


نمیدونم هنوزم کسی از این طرفا رد میشه ؟

نظرات 9 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 10:25

مهسای عزیز سلام
خوبی خانم؟ کجایی آخه؟

سلام ستاره
مینویسم بزودی :)

سمیه چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 01:11

آره رد میشه

چه ذوقی کردم سمیه :)

نرجس سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 22:35

کجایی خانم من همیشه میام
ولی با همین تیتر از دلم تا ... برخورد میکنم

اصلا انگار طلسم شده نوشتنم لامصب

ساقی جمعه 5 آبان 1396 ساعت 23:46

سلام مهسا جان
خوبی.کجایی دختر؟من اوایل بیشتر سر می زدم ولی دیگه ناامید شده بودم..اتفاقی سر زدم .. گفتم لابد اینجا رو بستی و رفتی اینستاگرام و جاهای جدید..
ولی همیشه بهت فکر میکنم.چه خبر؟ خوبی؟ از خودت بیشتر بنویس.دلتنگت شدم..

سلام ساقی خوبی
والا اگه بگم تلگرام درگیرم کرده دروغ نگفتم ولی کلا زندگی بدجور مشغولم کرده حالا میام مینویسم

سیده مهسا چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 14:54

سلام مهسا جان خوبی؟ چه عجججب که بیایی .باورت نمی شه چه قدر می یام چک می کنم ببینم چیزی نوشتی یا نه با اینکه خودم اصلا وب و سایت و ...ندارم .دلم برای نوشته هات خیییلی تنگ شده حتی گاهی نوشته های قابلیت رو می خونم .
با اینکه ندیدمت ۱ حس خوبی دارم بهت ...مثل ۱ دوست قدیمی خیلی خوبی برام ...به خصوص اینکه هم اسم هستیم .خیلی دوست دارم باهات در ارتباط باشم .برات آرزوی موفقیت می کنم .

سلام عزیزم ،،فدات شم شما خیلی لطف داری ، باور کن همین چند روز پیش هم یه پست نوشتم ولی فرصت ثبت نرسید ،،، حالا ایشالا شروع میکنم به نوشتن

شقایق سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 17:10

بله منم رد میشم خیلی وقته تو ذهنمی امیدوارم دوباره بنویسی

ممنون عزیزم ، انشااله

گولو دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 09:34

سلام دوباره
نوشتن خوبه عزیزم
باعث میشه ادم افکارش منظم بشه
خیلی عالیه که میخوای بنویسی
میدونی چند نفر سراغت رو ازم گرفته اند تا حالا؟
اینجا جات همیشه محفوظ و خالی منتظرت بود

سلام گولو
نمیدونم چرا نوشتنه من گره خورده به گوشه ی دنج اتاق خونه ی پدری ، بین انبوهی خاطره ، جای دیگه حس نوشتن طلسم میشه

صمد دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 06:40

سلام
من عادت به رد شدن ندارم. بیشتر سعی میکنم قبول بشم. البته به قول پرنده دوست داشتنی در دعاهای من جا دارید.

سلام
از شما بسیار به ما رسیده ، بدون هیچ شرطی برای عبور

پرنده گولو شنبه 29 مهر 1396 ساعت 05:07

سلام
هنوز رد میشه و‌هنوز توی دعاهای من هستی بانو جان
بگو که دنیات زیبا و اکلیلیه

سلام
چقدر امیدوارم کردی گولو ، فکر میکردم دیگه کسی رد نمیشه ، ممنون بیادمی، منم خوبم سعی میکنم بنویسم اگه باز طلسم نشه نوشتنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.