به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

,می نویسم :)

از وبلاگ نویس ، کانال نویس شدیم :)

نظرات 7 + ارسال نظر
طاهره یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 14:31

سلام عزیزم . خیلی خوشالم بالاخره رأیت شدی
برای کانالت حداقل یه لینک پیام ناشناس بذار حداقل

سلام گلم
فدات شم ، امروز اضافه کردم

تبسم یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 09:15

مهسا جون اگه باز بتونی تو سروش یا یه برنامه ای غیر از تلگرام کانال بزنی بهتره .... من تلگرام ندارم و دوست دارم بخونمت

تبسم با تلگرام طلایی بیا براحتی دانلود میشه از بازار نیاز به فیلتر شکن هم نداره از سروش که داری خیلی بهتره

تبسم یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 09:14

نه. تو سروش پیدات نمیکنم.

تبسم شنبه 26 آبان 1397 ساعت 16:08

مهسااااا
خب بیا یه اپ دیگه

اینجا نوشتن سخت شده تبسم توی کانال تلگرام خیلی راحت ترم ، راستی ادرسم رو سرچ کن توی همون سروش ببین بالا نمیاد؟
اونم فک کنم همون کار تلگرام رو میکنه دیگه

تبسم سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 11:45

مهسااااا
من تلگرام ندارم، تو رو خدا بیا یه برنامه دیگه ..ایتا، بله،سروش،اینستا .... چ میدونم
نی نی تون ب دنیا اومد؟

تبسم تلگرام طلایی رو نسب کن ، اره دارم میخوابونمش

تبسم دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 17:35

سلام مهسا جون
خوبی؟
کجا مینویسی؟
نمیشه اینستا بنویسی؟ یاوبلاگ

سلام گلم خوبی
تلگرام

شقایق چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 20:17

چه خوب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.