به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

به روشنی و سپیدی ِیک بخت

تقدیر ما در شب قدر میان هفت آسمان یکی شد و حالا خوشبختیم :)

از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست !


پول های مکه را در آوردیم ، بعد من بغض کردم یواشکی آن گوشه ی بانک وقتی داشتم امضا میزدم ، به گمانم مسئول باجه فهمید بعد کمی دلجویانه گفت 

خیلی ها اومدن پول هاشون رو پس گرفتند 


لبخند زدم بعد لا به لای غصه های دلم ، این آرام ترین لحنم بود در جواب مسئول باجه 


موقع بیرون آمدن از بانک همسرم به عربها بد و بیراه میگفت و من فقط به سجده ای که اولین بار رو به کعبه زدم فکر میکردم به تکرار آرزوهای قشنگی که در بیت الله داشتم و نشد ، به نجواهایم در روضه ی رضوان که انگار قرار بود فقط برای یکبار تجربه اش کنم و یادگار بمانند از اولین سفر مکه ام 


بعد سوگواری دلم که تمام شد تمامه چشم امیدم برگشت رو به مشهد الرضا 

گفتم خوب است که مشهد همین جاست هرچند از جنوبه دله من تا شرق استان قدس فاصله ی زمینی بسیار است اما حکایت این دل تا ایوان طلا کمتر از یک دم و باز دم است 


به گمانم تمام آن لحظاتی که با بغض امضا میزدم یا حتی بعد از آن که غصه مکه نرفتنم را گره زدم به بودن و داشتن امن یجیب پنجره فولادش حواسش به من بود 


24 ساعت بعد تماس گرفتند از طرف شرکت به همسرم گفتند قرعه بنام شما در آمده چمدان ببندید که عازم مشهدی


لازم نیست از حال و هوایم چیزی بگویم ، که فقط تصمیم دارم اولین بدهکاریم را با اولین سجده ام در ورودی باب الجواد بجا بیاورم و تمام غصه ی مکه نرفتنم را کنار ضریحش بسپارم به خودش 


جمعه صبح پرواز میکنیم به مقصد مشهد 

بیادتان هستم رفقا 


نظرات 7 + ارسال نظر
یاسمن ج یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 13:56

مهسایی ما منتظریم
بیا بنویس
بی صبرانه داریم نبودنت رو تحمل میکنیم

آهو دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 23:00

خب به سلامتی برین زیارت و برگردین ان شاء الله
میگم بهتر نبود به جای کلمه ی عربها در جمله ی ( موقع بیرون آمدن از بانک همسرم به عربها بد و بیراه میگفت ) مینوشتی وهابی های عربستان, چون خب کسایی که توی کشور عراق هر ساله از همه جای دنیا میزبان زائرهای امام حسین میشن اونم بی مزد و منت هم عرب هستن. ببخشید که طولانی شد خواهر

تبسم دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 14:09

سلام خانومی
خوبی؟
بابا دلتنگت میشیم،زود زود بیا بنویس ..
اگه مایل بودی شماره ات رو برام میل کن تو تلگرام در ارتباط باشیم
خیلی التماس دعا گل دختر

مرسده جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 00:08

ان شا الله قبول باشه مهسا جون . دلت که هوای خدا رو کرد ، خدا خودش به بهترین جا میرسوندش. ان شا الله که مکه هم براتون جور میشه و با هم میرین . لطفاً سلام منو به حضرت شمس الشموس امام رضا علیه السلام برسون و خیلی زیاد برام دعا کن . ان شا الله که زیارتت قبول درگاه حق باشه .

سمیه چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 01:31

خوش به حالت مهسا که انقد هوای دلتو داره
اگه برات مقدوره واسه منم دو رکعت نماز بخون نائب الزیاره باش و واسطه شو بطلبه که عجیب دلتنگشم
شمارمو هم برات میزارم بانو

چیکا سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 23:22

التماس دعا

سیده مهسا دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 18:18

خوش به سعادتت مهسا جان .التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.